هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
آنچه در پی میآید، گزارش گفتوگویی است که با مهندس مهدی علامی، رئیس اداره فناوری و گروههای آموزشی دوره متوسطه استان آذربایجان شرقی و نماینده مجلههای رشد در این استان انجام داده ایم.
هنرستان ماندگار وحدت تبریز، از جمله هنرستانهای قدیمی کشور با نزدیک به 90 سال سابقه است
گفت و گو با خانم سولماز جلالی، مدیر هنرستان قائم ارومیه
گفت و گو با محمدرضا محمدی، هنرآموز هنرستان های بیرجند و مؤلف کتاب های درسی
گفت و گو با محسن پویان، استاد و محقق گیاهان دارویی
اگرچه کتابهای درسی فنیوحرفهای و کاردانش در گروههای متفاوت آموزشی و از جمله گروه کشاورزی در دو دهه گذشته، تغییر نیافته بود، اما ظرف سه سال اخیر، همزمان با اجرای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و برنامههای جدید آموزشی، دفتر تألیف کتب درسی رشتههای فنیوحرفهای و کاردانش، به تغییر کتابهای درسی مبادرت کرد.
بدون شک، یکی از دلایل اصلی تغییر کتابهای درسی، اجرای سند تحول بنیادین و برنامههای آموزشی جدید است. برای اینکه بدانیم تغییرات مزبور براساس چه مبانی و اصولی صورت گرفتهاند و مزایای کتابهای جدید درسی نسبت به کتابهای قدیم چیست، تصمیم گرفتیم پای صحبت مؤلفان کتابهای درسی جدید بنشینیم و از آنها در این زمینه سؤال کنیم.
به همین منظور، مجله «رشد آموزش فنیوحرفهای و کاردانش» میزگردی با حضور اعضای گروه کشاورزی دفتر تألیف کتب درسی فنیوحرفهای و کاردانش برگزار کرده است که گزارش آن را در ادامه خواهید خواند.
این میزگرد با حضور آقایان: مهندس جلیل تاجیک، رئیس گروه کشاورزی دفتر تألیف کتب درسی رشتههای فنیوحرفهای و کاردانش، دکتر سیدناصر خالقی میران، کارشناس دامپروری رشته امور دامی دفتر تألیف، مهندس عابدین آریانپور، کارشناس امور زراعت دفتر تألیف، و خانم معصومه حقیقتپژوه، کارشناس برنامهریزی و تألیف کتابهای رشته صنایع غذایی برگزار شد.
آنچه در پی میآید، گزارش گفتوگویی است که با مهندس مهدی علامی، رئیس اداره فناوری و گروههای آموزشی دوره متوسطه استان آذربایجان شرقی و نماینده مجلههای رشد در این استان انجام داده ایم.
هنرستان ماندگار وحدت تبریز، از جمله هنرستانهای قدیمی کشور با نزدیک به 90 سال سابقه است
گفت و گو با خانم سولماز جلالی، مدیر هنرستان قائم ارومیه
گفت و گو با محمدرضا محمدی، هنرآموز هنرستان های بیرجند و مؤلف کتاب های درسی
گفت و گو با محسن پویان، استاد و محقق گیاهان دارویی
اگرچه کتابهای درسی فنیوحرفهای و کاردانش در گروههای متفاوت آموزشی و از جمله گروه کشاورزی در دو دهه گذشته، تغییر نیافته بود، اما ظرف سه سال اخیر، همزمان با اجرای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و برنامههای جدید آموزشی، دفتر تألیف کتب درسی رشتههای فنیوحرفهای و کاردانش، به تغییر کتابهای درسی مبادرت کرد.
بدون شک، یکی از دلایل اصلی تغییر کتابهای درسی، اجرای سند تحول بنیادین و برنامههای آموزشی جدید است. برای اینکه بدانیم تغییرات مزبور براساس چه مبانی و اصولی صورت گرفتهاند و مزایای کتابهای جدید درسی نسبت به کتابهای قدیم چیست، تصمیم گرفتیم پای صحبت مؤلفان کتابهای درسی جدید بنشینیم و از آنها در این زمینه سؤال کنیم.
به همین منظور، مجله «رشد آموزش فنیوحرفهای و کاردانش» میزگردی با حضور اعضای گروه کشاورزی دفتر تألیف کتب درسی فنیوحرفهای و کاردانش برگزار کرده است که گزارش آن را در ادامه خواهید خواند.
این میزگرد با حضور آقایان: مهندس جلیل تاجیک، رئیس گروه کشاورزی دفتر تألیف کتب درسی رشتههای فنیوحرفهای و کاردانش، دکتر سیدناصر خالقی میران، کارشناس دامپروری رشته امور دامی دفتر تألیف، مهندس عابدین آریانپور، کارشناس امور زراعت دفتر تألیف، و خانم معصومه حقیقتپژوه، کارشناس برنامهریزی و تألیف کتابهای رشته صنایع غذایی برگزار شد.