X
محتوای مجله > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
353
0

بازاریابی جهانی: بخش دوم

یکی از دلایلی که بازاریابی جهانی روز‌به‌روز مؤثر واقع می‌شود آن است که شبکه ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان‌ پذیر می‌سازد
دینا آجری
دینا آجری
1397/11/30
0
1342
0

بازاریابی جهانی

یکی از دلایلی که بازاریابی جهانی روز‌به‌روز مؤثر واقع می‌شود آن است که شبکه ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان‌پذیر می‌سازد. امروزه یکی از موضوعات بحث‌‌برانگیز در مورد بازاریابی کالاهایی که قابلیت رقابت و عرضه آن‌ها در سطح بین‌المللی این است که آیا شرکت‌‌های عرضه‌کننده این محصولات باید راهبرد واحدی برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان باید راهبردهای بازاریابی متناسب با آن‌ها به کار گرفته شوند؟
دینا آجری
دینا آجری
1397/07/30

بازاریابی جهانی: بخش دوم

دینا آجری
دینا آجری
1397/11/30
یکی از دلایلی که بازاریابی جهانی روز‌به‌روز مؤثر واقع می‌شود آن است که شبکه ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان‌ پذیر می‌سازد

بازاریابی جهانی

دینا آجری
دینا آجری
1397/07/30
یکی از دلایلی که بازاریابی جهانی روز‌به‌روز مؤثر واقع می‌شود آن است که شبکه ارتباطات جهانی دسترسی هر چه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان‌پذیر می‌سازد. امروزه یکی از موضوعات بحث‌‌برانگیز در مورد بازاریابی کالاهایی که قابلیت رقابت و عرضه آن‌ها در سطح بین‌المللی این است که آیا شرکت‌‌های عرضه‌کننده این محصولات باید راهبرد واحدی برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان باید راهبردهای بازاریابی متناسب با آن‌ها به کار گرفته شوند؟

برچسب‌ها:
نویسندگان