X
محتوای مجله > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
131
0

پرنیان

دسترنج همراهی معلمان هنر در مدرسه
فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/28
0
396
0

کارگاه مرقع سازی

مُرَقَّع به مجموعه‌ای متصل‌ به ‌هم از قطعات مختلف هنری، شامل انواع آثار خوشنویسی و نقاشی گفته می ‌شود.
فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/21
0
339
0

آشنایی با قطعه ‌سازی

از جاذبه‌ و شور هنر هرگز نباید غافل شد؛ به ‌ویژه هنرهایی که در فرهنگ طولانی ما دارای ریشه‌ های استوار و ماندگارند. از آن جمله است هنر قطعه ‌سازی که در ذیل هنر‌های سنتی قرار می‌گیرد.
فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/20
0
459
0

تأثیر جنگ در افغانستان بر نقوش فرش افغان ها

هنر به‌عنوان نهادی اجتماعی و برآمده از دل باورها و سنت‌های بشری، محملی برای بروز احساسات و عواطف انسانی است؛ و از همین طریق است که هنرمند تأثیرات و تأثرات محیطی خود را بازتاب می‌دهد. چنان‌که می‌دانیم، در زمینه اجتماعی، پدیده‌های جمعی بر هنر هنرمند به شکلی آیینه‌سان تأثیر می‌گذارند، بنابراین آنچه ما در اثر هنری ملاحظه می‌کنیم چیزی نیست جز نوعی روایت هنرمند از محیط زندگی خویش که آن را با عبور دادن از صافی ذهن و ضمیر خود به پیشگاه هنرپسندان تقدیم می‌کند. در این گزارش روایتی از چگونگی تأثیر چهار دهه جنگ خارجی داخلی و زندگی در جنگ را در آیینه هنر قالی‌بافی کشور افغانستان مرور می‌کنیم.
فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1397/08/06

پرنیان

فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/28
دسترنج همراهی معلمان هنر در مدرسه

کارگاه مرقع سازی

فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/21
مُرَقَّع به مجموعه‌ای متصل‌ به ‌هم از قطعات مختلف هنری، شامل انواع آثار خوشنویسی و نقاشی گفته می ‌شود.

آشنایی با قطعه ‌سازی

فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1399/04/20
از جاذبه‌ و شور هنر هرگز نباید غافل شد؛ به ‌ویژه هنرهایی که در فرهنگ طولانی ما دارای ریشه‌ های استوار و ماندگارند. از آن جمله است هنر قطعه ‌سازی که در ذیل هنر‌های سنتی قرار می‌گیرد.

تأثیر جنگ در افغانستان بر نقوش فرش افغان ها

فرزانه جعفری
فرزانه جعفری
1397/08/06
هنر به‌عنوان نهادی اجتماعی و برآمده از دل باورها و سنت‌های بشری، محملی برای بروز احساسات و عواطف انسانی است؛ و از همین طریق است که هنرمند تأثیرات و تأثرات محیطی خود را بازتاب می‌دهد. چنان‌که می‌دانیم، در زمینه اجتماعی، پدیده‌های جمعی بر هنر هنرمند به شکلی آیینه‌سان تأثیر می‌گذارند، بنابراین آنچه ما در اثر هنری ملاحظه می‌کنیم چیزی نیست جز نوعی روایت هنرمند از محیط زندگی خویش که آن را با عبور دادن از صافی ذهن و ضمیر خود به پیشگاه هنرپسندان تقدیم می‌کند. در این گزارش روایتی از چگونگی تأثیر چهار دهه جنگ خارجی داخلی و زندگی در جنگ را در آیینه هنر قالی‌بافی کشور افغانستان مرور می‌کنیم.

برچسب‌ها:
نویسندگان

مرورگر شما مناسب نیست!

مرورگر شما برای بازدید از این سایت مناسب نیست، برای استفاده کامل از همه امکانات سایت، از آخرین نسخه مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده نمایید.