هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
یکی از مباحث مهم در فلسفه، مبحث مربوط به علت و معلول است که عموم فیلسوفان از افلاطون و ارسطو تا فیلسوفان عصر حاضر به آن پرداختهاند.
رویکردی که امروزه بسیاری از معلمان گرامی و مبلغین دینی در برابر این سؤال دارند، این است که نشان دهند دین اسلام، «منع» و «نه» و «محدودیت» نامتعادل ندارد.
نقش دین در زندگی انسان چیست؟ ما چه اندازه به دین احتیاج داریم؟ دین چه مشکلی را از ما حل میکند؟
اشاره
یکی از عوامل بسیار مهم در فرایند آموزش و یادگیری مؤثر و همچنین حفظ و تداوم آن، ارزشیابی از آموختههای فراگیران است. این ارزشیابی میتواند از طریق انواع آزمونها انجام شود، در آموزشوپرورش بهعنوان متولی اصلی و رسمی امر آموزش، این مهم در اصل از ط
سکولاریسم پنهان، سکولارها را از خطرات مقابله با فرهنگ عمومی مصون میدارد و جامعه را به سوی انگارههای سکولار و دنیوی میبرد.
موضوع ذکر خدا، به یاد او بودن و او را حاضر و ناظر دانستن، از موضوعهایی است بنیانی که نوع عملکرد همه ما به آن بستگی دارد.
یکی از مباحث مهم در فلسفه، مبحث مربوط به علت و معلول است که عموم فیلسوفان از افلاطون و ارسطو تا فیلسوفان عصر حاضر به آن پرداختهاند.
رویکردی که امروزه بسیاری از معلمان گرامی و مبلغین دینی در برابر این سؤال دارند، این است که نشان دهند دین اسلام، «منع» و «نه» و «محدودیت» نامتعادل ندارد.
نقش دین در زندگی انسان چیست؟ ما چه اندازه به دین احتیاج داریم؟ دین چه مشکلی را از ما حل میکند؟
اشاره
یکی از عوامل بسیار مهم در فرایند آموزش و یادگیری مؤثر و همچنین حفظ و تداوم آن، ارزشیابی از آموختههای فراگیران است. این ارزشیابی میتواند از طریق انواع آزمونها انجام شود، در آموزشوپرورش بهعنوان متولی اصلی و رسمی امر آموزش، این مهم در اصل از ط
سکولاریسم پنهان، سکولارها را از خطرات مقابله با فرهنگ عمومی مصون میدارد و جامعه را به سوی انگارههای سکولار و دنیوی میبرد.
موضوع ذکر خدا، به یاد او بودن و او را حاضر و ناظر دانستن، از موضوعهایی است بنیانی که نوع عملکرد همه ما به آن بستگی دارد.