هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
تجربه نشان داده است که می توان از هنر و نقاشی بهعنوان ابزارهایی برای عمق بخشیدن به درک دانش آموزان بهره گرفت. همان طور که تکیه بر«نوشتن برای آموختن»، بهعنوان ابزاری برای عمق بخشیدن به درک و فهم دانشآموزان مطرح شده، نقاشی نیز ابزار دیگری است که از …
به گفته ادوارد ویلسون زیستشناس برجسته معاصر، ثروتهای هر کشور بر سه قسم است، مادی، فرهنگی و زیستشناختی.
معرفی نرمافزار ارزشیابی مستمر از درس زیستشناسی
این نوشته در واقع تجربه شخصی یکی از معلمان زیستشناسی درباره روشهای مطالعه و درس خواندن است که معمولاً در کلاسهای درس ما کمتر مورد بحث قرار میگیرد.
در روش سنتی برای تدریس مراحل مهندسی ژنتیک (موضوع فصل 2 کتاب زیستشناسی پیشدانشگاهی) معلمان شکلهایی ترسیم میکنند، یا از اشکال کتاب درسی برای فهم بهتر مطالب این مبحث استفاده میکنند.
نبود اعتمادبهنفس و خودباوری از جمله عواملی است که دانشآموزان را از تلاش باز میدارد و سبب افت تحصیلی آنها میشود. اگر انسان ظرفیتها وتواناییهای خدادادی خود را نشناسد و باور نداشته باشد که میتواند با اتکا به نفس بر مشکلات و حوادث گوناگون فائق
تجربه نشان داده است که می توان از هنر و نقاشی بهعنوان ابزارهایی برای عمق بخشیدن به درک دانش آموزان بهره گرفت. همان طور که تکیه بر«نوشتن برای آموختن»، بهعنوان ابزاری برای عمق بخشیدن به درک و فهم دانشآموزان مطرح شده، نقاشی نیز ابزار دیگری است که از …
به گفته ادوارد ویلسون زیستشناس برجسته معاصر، ثروتهای هر کشور بر سه قسم است، مادی، فرهنگی و زیستشناختی.
معرفی نرمافزار ارزشیابی مستمر از درس زیستشناسی
این نوشته در واقع تجربه شخصی یکی از معلمان زیستشناسی درباره روشهای مطالعه و درس خواندن است که معمولاً در کلاسهای درس ما کمتر مورد بحث قرار میگیرد.
در روش سنتی برای تدریس مراحل مهندسی ژنتیک (موضوع فصل 2 کتاب زیستشناسی پیشدانشگاهی) معلمان شکلهایی ترسیم میکنند، یا از اشکال کتاب درسی برای فهم بهتر مطالب این مبحث استفاده میکنند.
نبود اعتمادبهنفس و خودباوری از جمله عواملی است که دانشآموزان را از تلاش باز میدارد و سبب افت تحصیلی آنها میشود. اگر انسان ظرفیتها وتواناییهای خدادادی خود را نشناسد و باور نداشته باشد که میتواند با اتکا به نفس بر مشکلات و حوادث گوناگون فائق