X
محتوای مجله > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
684
0

معرفی کتاب

روش‌های تحلیل آماری پیشرفته (دو جلد)نویسنده: دکتر ذبیح‌الله صدفیناشر: سطر و قلم(تلفن: 33741896-024 ـ 09122416005) تحقیقات کمّی روشمند در حوزه علوم اجتماعی، بدون آشنایی با روش‌های تحلیل آماری میسر نیست. دبیران علوم اجتماعی، با داشتن شوق و انگیزه بالا …
فریبرز بیات
فریبرز بیات
1396/11/13
0
908
0
0
1222
0

آموزش سواد اطلاعاتی

اشارهدر بسیاری از کشورها، توسعه آموزش سواد اطلاعاتی برآمده از آموزش کاربران در محیط مدرسه است. هرینگ1(1996) معتقد است که اواسط دهه 1980 شاهد موج بزرگی از تحقیقات و کتاب‌ها پیرامون مهارت‌های اطلاعاتی در مدارس بوده است. آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد …
پوریا رفیعی فارسیجانی
پوریا رفیعی فارسیجانی
1396/11/13
0
496
0

جنبش روش های آمیخته

مقدمهجنبش تحقیق «علم‌محور» همان‌طور که هو1(2004) اشاره می‌کند، جایگاهی برای روش‌های کیفی در طرح‌های تجربی آمیخته در نظر می‌گیرد. در چنین طرح‌هایی، روش‌های کیفی ممکن است «به‌تنهایی و یا به‌صورت ترکیب با روش‌های کمی به‌کار برده شوند که شامل استفاده از …
زینب دهنوی ترکمان
زینب دهنوی ترکمان
1396/11/13
0
1583
0

سه گانه تربیت دینی

گزیده تحقیقات دبیران
محمد سلیمان نژاد
محمد سلیمان نژاد
1396/11/13

معرفی کتاب

فریبرز بیات
فریبرز بیات
1396/11/13
روش‌های تحلیل آماری پیشرفته (دو جلد)نویسنده: دکتر ذبیح‌الله صدفیناشر: سطر و قلم(تلفن: 33741896-024 ـ 09122416005) تحقیقات کمّی روشمند در حوزه علوم اجتماعی، بدون آشنایی با روش‌های تحلیل آماری میسر نیست. دبیران علوم اجتماعی، با داشتن شوق و انگیزه بالا …

انگیزه پیشرفت پایین ‌تر از متوسط

عثمان آچاک
عثمان آچاک
1396/11/13
برنامه درسی و آموزشی علوم اجتماعی

آموزش سواد اطلاعاتی

پوریا رفیعی فارسیجانی
پوریا رفیعی فارسیجانی
1396/11/13
اشارهدر بسیاری از کشورها، توسعه آموزش سواد اطلاعاتی برآمده از آموزش کاربران در محیط مدرسه است. هرینگ1(1996) معتقد است که اواسط دهه 1980 شاهد موج بزرگی از تحقیقات و کتاب‌ها پیرامون مهارت‌های اطلاعاتی در مدارس بوده است. آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد …

آسیب شناسی آموزش مهارت های زندگی

سیده سلطنت سیروس
سیده سلطنت سیروس
1396/11/13
برنامه درسی و آموزشی علوم اجتماعی

جنبش روش های آمیخته

زینب دهنوی ترکمان
زینب دهنوی ترکمان
1396/11/13
مقدمهجنبش تحقیق «علم‌محور» همان‌طور که هو1(2004) اشاره می‌کند، جایگاهی برای روش‌های کیفی در طرح‌های تجربی آمیخته در نظر می‌گیرد. در چنین طرح‌هایی، روش‌های کیفی ممکن است «به‌تنهایی و یا به‌صورت ترکیب با روش‌های کمی به‌کار برده شوند که شامل استفاده از …

سه گانه تربیت دینی

محمد سلیمان نژاد
محمد سلیمان نژاد
1396/11/13
گزیده تحقیقات دبیران

برچسب‌ها:
نویسندگان