X
محتوای مجله > نتایج جستجو
آخرین عناوین
2
2085
1

چکیده مقالات

چکیده مقالات
رشد زبان و ادب فارسی
رشد زبان و ادب فارسی
1398/04/01
0
2263
0

چند تمرین جالب برای درس عروض و قافیه

آموزش درس عروض و قافیه، مستلزم به‌کارگیری روش‌های مناسب و کارآ در کلاس درس است
اسدالله شمائی
اسدالله شمائی
1398/04/01
0
913
0

تراژدی سیاوش

روان‌شناسان و روان‌کاوان معاصر برای نجات انسان از دغدغه‌های روانی بسیار کوشیده‌اند
نسرین بازگیر
نسرین بازگیر
1398/04/01
0
3776
0

روش معلمی نقالی برای آشناکردن دانش آموزان دوره اول متوسطه با شاهنامه

رادمان رسولی مهربانی، دانشجوی دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهرانمصطفی امیرحائری، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم‌و‌تربیت دانشگاه تهران مهدی ابوالقاسمی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روان‌شناسی تعلیم ‌و‌ تربیت دانشگاه خوارزمی     چکیده شاهنامه ذاتاً …
رادمان رسولی مهربانی
رادمان رسولی مهربانی
1398/04/01
1
2401
0

گفت و گو با معلمان موفق: پای صحبت فرهنگ شهبازی، دبیر موفق زبان و ادبیات فارسی

فرهنگ شهبازی دانش‌آموخته کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت‌معلم تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه بروجرد است
علی اکبر کمالی نهاد
علی اکبر کمالی نهاد
1398/04/01
1
1559
0

ارزشیابی مستمر و پویای درس ادبیات فارسی به کمک نرم افزار

فرایند ارزشیابی، به معنی اطمینان یافتن از قرار گرفتن دانش‌آموزان در سطح قابل قبولی از مرحله یادگیری است و ایجاد بازخورد از وضعیت یادگیری و فعالیت دانش‌آموزان محسوب می‌شود
مصطفی سهرابلو
مصطفی سهرابلو
1398/04/01

چکیده مقالات

رشد زبان و ادب فارسی
رشد زبان و ادب فارسی
1398/04/01
چکیده مقالات

چند تمرین جالب برای درس عروض و قافیه

اسدالله شمائی
اسدالله شمائی
1398/04/01
آموزش درس عروض و قافیه، مستلزم به‌کارگیری روش‌های مناسب و کارآ در کلاس درس است

تراژدی سیاوش

نسرین بازگیر
نسرین بازگیر
1398/04/01
روان‌شناسان و روان‌کاوان معاصر برای نجات انسان از دغدغه‌های روانی بسیار کوشیده‌اند

روش معلمی نقالی برای آشناکردن دانش آموزان دوره اول متوسطه با شاهنامه

رادمان رسولی مهربانی
رادمان رسولی مهربانی
1398/04/01
رادمان رسولی مهربانی، دانشجوی دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهرانمصطفی امیرحائری، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم‌و‌تربیت دانشگاه تهران مهدی ابوالقاسمی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روان‌شناسی تعلیم ‌و‌ تربیت دانشگاه خوارزمی     چکیده شاهنامه ذاتاً …

گفت و گو با معلمان موفق: پای صحبت فرهنگ شهبازی، دبیر موفق زبان و ادبیات فارسی

علی اکبر کمالی نهاد
علی اکبر کمالی نهاد
1398/04/01
فرهنگ شهبازی دانش‌آموخته کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت‌معلم تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه بروجرد است

ارزشیابی مستمر و پویای درس ادبیات فارسی به کمک نرم افزار

مصطفی سهرابلو
مصطفی سهرابلو
1398/04/01
فرایند ارزشیابی، به معنی اطمینان یافتن از قرار گرفتن دانش‌آموزان در سطح قابل قبولی از مرحله یادگیری است و ایجاد بازخورد از وضعیت یادگیری و فعالیت دانش‌آموزان محسوب می‌شود

برچسب‌ها:
نویسندگان