هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
حدود بیست سال است که نوجوانان فنلاندی در یک آزمون استاندارد بینالمللی موسوم به پیزا میدرخشند.
دیوید گیبسون، استاد برجسته زیستشناسی گیاهی در مرکز بومشناسی دانشگاه ایلینوی جنوبی در کاربوندیل است.
وقتیکه میخواهید در کلاس درس پژوهشی را با دانشآموزان انجام دهید، بهتر است آن را به شیوه پژوهشگران حرفهای انجام دهید
جایزه نوبل پزشکی سال ۲۰۱۸ بهطور مشترک به «جیمز پی آلیسون» و «تاسوکو هونجو» برای کشف روش درمانی نوینی در مبارزه با سرطان اهدا شد
چرا پیر میشویم؟ پیری سبب زوال و کاهش تدریجی و غیرقابل اجتناب عملکردهای فیزیولوژیک بدن، از جمله زادآوری میشود
علم شهروندی موضوعی جدید، اما با سرعت در حال رشد و کسب اهمیت هرچه بیشتر در زمینه آموزش علوم است. این مقاله به توسعه «دانش محتوای آموزشی1» معلمان زیستشناسی از طریق علم شهروندی میپردازد. تعدادی از این معلمان در یک پروژه علوم شهروندی شرکت کردند و به مشاهده زنبورهای وحشی و شناسایی پروانهها پرداختند. در این مقاله، چگونگی آموزش این روشهای زیستشناختی به دانشآموزان مورد بحث قرار میگیرد. در این پروژه که دو سال طول کشید، با چهار معلم مصاحبه کردیم و «دانش محتوای آموزشی»را به شکل«نمایش محتوای آموزشی2»و «مجموعه تجارب آموزشی حرفهای3» به ثبت رساندیم. این نتایج میتوانند به پروژههای علمی شهروندی در آینده کمک کنند تا فعالیتهای خود را با برنامه درسی مدارس مرتبط کنند. اگرچه یکی از اهداف این پروژه در دسترس قرار دادن طبیعت علم به معلمان و دانشآموزان در مسیر پروژه بود، معلمان این جنبه را در نظر نگرفتند. این مقاله دلایل احتمالی آن را مورد بحث قرار میدهد و راهبردهای مختلفی برای بهبود علم شهروندی در زمینه یادگیری زیستشناسی مدارس پیشنهاد میدهد.
حدود بیست سال است که نوجوانان فنلاندی در یک آزمون استاندارد بینالمللی موسوم به پیزا میدرخشند.
دیوید گیبسون، استاد برجسته زیستشناسی گیاهی در مرکز بومشناسی دانشگاه ایلینوی جنوبی در کاربوندیل است.
وقتیکه میخواهید در کلاس درس پژوهشی را با دانشآموزان انجام دهید، بهتر است آن را به شیوه پژوهشگران حرفهای انجام دهید
جایزه نوبل پزشکی سال ۲۰۱۸ بهطور مشترک به «جیمز پی آلیسون» و «تاسوکو هونجو» برای کشف روش درمانی نوینی در مبارزه با سرطان اهدا شد
چرا پیر میشویم؟ پیری سبب زوال و کاهش تدریجی و غیرقابل اجتناب عملکردهای فیزیولوژیک بدن، از جمله زادآوری میشود
علم شهروندی موضوعی جدید، اما با سرعت در حال رشد و کسب اهمیت هرچه بیشتر در زمینه آموزش علوم است. این مقاله به توسعه «دانش محتوای آموزشی1» معلمان زیستشناسی از طریق علم شهروندی میپردازد. تعدادی از این معلمان در یک پروژه علوم شهروندی شرکت کردند و به مشاهده زنبورهای وحشی و شناسایی پروانهها پرداختند. در این مقاله، چگونگی آموزش این روشهای زیستشناختی به دانشآموزان مورد بحث قرار میگیرد. در این پروژه که دو سال طول کشید، با چهار معلم مصاحبه کردیم و «دانش محتوای آموزشی»را به شکل«نمایش محتوای آموزشی2»و «مجموعه تجارب آموزشی حرفهای3» به ثبت رساندیم. این نتایج میتوانند به پروژههای علمی شهروندی در آینده کمک کنند تا فعالیتهای خود را با برنامه درسی مدارس مرتبط کنند. اگرچه یکی از اهداف این پروژه در دسترس قرار دادن طبیعت علم به معلمان و دانشآموزان در مسیر پروژه بود، معلمان این جنبه را در نظر نگرفتند. این مقاله دلایل احتمالی آن را مورد بحث قرار میدهد و راهبردهای مختلفی برای بهبود علم شهروندی در زمینه یادگیری زیستشناسی مدارس پیشنهاد میدهد.