هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سالِ تحصیلی 1400-1399 دومین کنکور بعد از تغییر نظام آموزشی، مبتنی بر اسناد تحولی بود.
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران نیز مانند هر نهاد علمی- تحقیقاتی دیگری قصهای دارد.
در کتاب درسی زیست شناسی 1، پایه دهم موضوع همزیستی گیاهان با میکروارگانیسم های تثبیت کننده نیتروژن ارائه شده است. یکی از این همزیستی ها، بین ریزوبیوم و ریشه گیاهان تیره پروانه واران است.
اشاره
فرایند یاددهی- یادگیری متأثر از برنامههای آموزشی است. آشنایی با اهداف قصد شده در برنامه درسی که در حال حاضر جلوهگاه اصلی آن کتاب درسی است؛ نقش تعیینکنندهای در جهتدهی به این فرایند دارد. به همین منظور در اینجا پیشنهادی برای آموزش فصل پنجم کتا
فصل هشتم کتاب زیست شناسی پایه یازدهم درباره تولیدمثل گیاهان نهاندانه است. در نوشتاری که در پی می آید، ضمن ارائه روشی برای آموزش این فصل به پرسش ها و کج فهمی های احتمالی، پرداخته شده است.
پرسشِ نخست این است: در دنیای امروز، معلم زیستشناسی باید چه ویژگیها یا توانمندیهایی داشته باشد؟ میتوان با مراجعه به منابعی مانند برنامههای درسی و اسناد مربوط به آموزش زیستشناسی پاسخی برای این پرسش پیدا کرد.
آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سالِ تحصیلی 1400-1399 دومین کنکور بعد از تغییر نظام آموزشی، مبتنی بر اسناد تحولی بود.
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران نیز مانند هر نهاد علمی- تحقیقاتی دیگری قصهای دارد.
در کتاب درسی زیست شناسی 1، پایه دهم موضوع همزیستی گیاهان با میکروارگانیسم های تثبیت کننده نیتروژن ارائه شده است. یکی از این همزیستی ها، بین ریزوبیوم و ریشه گیاهان تیره پروانه واران است.
اشاره
فرایند یاددهی- یادگیری متأثر از برنامههای آموزشی است. آشنایی با اهداف قصد شده در برنامه درسی که در حال حاضر جلوهگاه اصلی آن کتاب درسی است؛ نقش تعیینکنندهای در جهتدهی به این فرایند دارد. به همین منظور در اینجا پیشنهادی برای آموزش فصل پنجم کتا
فصل هشتم کتاب زیست شناسی پایه یازدهم درباره تولیدمثل گیاهان نهاندانه است. در نوشتاری که در پی می آید، ضمن ارائه روشی برای آموزش این فصل به پرسش ها و کج فهمی های احتمالی، پرداخته شده است.
پرسشِ نخست این است: در دنیای امروز، معلم زیستشناسی باید چه ویژگیها یا توانمندیهایی داشته باشد؟ میتوان با مراجعه به منابعی مانند برنامههای درسی و اسناد مربوط به آموزش زیستشناسی پاسخی برای این پرسش پیدا کرد.