هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
مراسم نکوداشت انتشار 100 شماره مجله زیستشناسی و 30 سال انتشار آن
استوارت همراف در 16 جولای 1947 زاده شد؛ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه پیتسبورگ و تخصص پزشکی خود را از مدرسه پزشکی هانمن دریافت کرد.
جنگلهای شمال ایران میراثی بهجامانده از دوران سوم زمینشناسی است. مناطق جنگلی سمسکنده و دشت ناز بهمنظور حفظ و احیای جوامع گیاهی و جانوری بازماندهجنگلهای جلگهای خزر و تکثیر گوزن زرد ایرانی بهعنوان پناهگاه حیاتوحش مصوب شدهاند.
این نوشته در واقع تجربه شخصی یکی از معلمان زیستشناسی درباره روشهای مطالعه و درس خواندن است که معمولاً در کلاسهای درس ما کمتر مورد بحث قرار میگیرد.
یکی از مشکلاتی که در کلاسهای درس در مناطق دوزبانه، مانند تدریس درس زیستشناسی و آزمایشگاه 1 پایه دوم تجربی در مدارس عادی وجود دارد، عدم درک صحیح بیشتر دانشآموزان از متن کتاب درسی است که ممکن است دلایل گوناگون داشته باشد.
آزمایش کردن از مهمترین راههای آموختن علم است. آزمایشها باید ساده و در حد فهم فراگیر باشند و دانشآموز را به تفکر وادار کنند تا به نقد و بررسی آنها بپردازد.
مراسم نکوداشت انتشار 100 شماره مجله زیستشناسی و 30 سال انتشار آن
استوارت همراف در 16 جولای 1947 زاده شد؛ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه پیتسبورگ و تخصص پزشکی خود را از مدرسه پزشکی هانمن دریافت کرد.
جنگلهای شمال ایران میراثی بهجامانده از دوران سوم زمینشناسی است. مناطق جنگلی سمسکنده و دشت ناز بهمنظور حفظ و احیای جوامع گیاهی و جانوری بازماندهجنگلهای جلگهای خزر و تکثیر گوزن زرد ایرانی بهعنوان پناهگاه حیاتوحش مصوب شدهاند.
این نوشته در واقع تجربه شخصی یکی از معلمان زیستشناسی درباره روشهای مطالعه و درس خواندن است که معمولاً در کلاسهای درس ما کمتر مورد بحث قرار میگیرد.
یکی از مشکلاتی که در کلاسهای درس در مناطق دوزبانه، مانند تدریس درس زیستشناسی و آزمایشگاه 1 پایه دوم تجربی در مدارس عادی وجود دارد، عدم درک صحیح بیشتر دانشآموزان از متن کتاب درسی است که ممکن است دلایل گوناگون داشته باشد.
آزمایش کردن از مهمترین راههای آموختن علم است. آزمایشها باید ساده و در حد فهم فراگیر باشند و دانشآموز را به تفکر وادار کنند تا به نقد و بررسی آنها بپردازد.