هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
من در اوایل خدمتم در خرمشهر، یعنی در سال 1379 با مجله رشد آموزش زیستشناسی آشنا شدم. در آن زمان به اینترنت دسترس نداشتم و مجبور بودم برای پاسخ دادن به سؤالاتی که در حین تدریس برای خود یا همکارانم پیش میآمد، به کتب دانشگاهی مراجعه کنم.
بهتر است حداقل یک صفحه از مجله را به پرسشهای علمی خوانندگان اختصاص داد و پاسخ آنان با درج منابع و نیز عکس و اطلاعات مربوط به استادان پاسخگو درج کرد.
مجله رشد آموزش زیست شناسی نامی است آشنا. از زمانیکه دانشجوی کارشناسی ارشد بودم آن را میخوانم. آن زمان تعداد مقالات فارسی بسیار اندک بود و تنها منبع بیشتر دانشگاهیان مجله رشد آموزش زیستشناسی بود با مقالاتی از استادان دانشگاه.
فصلنامه رشد آموزش زیستشناسی تنها نشریه فعال درزمینه زیستشناسی در طول سی سال گذشته بوده که با حضور مستمر خود نقش مهمی در مستندسازی و انتقال تجربهها و یافتههای علمی متخصصان زیستشناسی و نیز آموزش علوم تجربی داشته است.
پرسشِ نخست این است: در دنیای امروز، معلم زیستشناسی باید چه ویژگیها یا توانمندیهایی داشته باشد؟ میتوان با مراجعه به منابعی مانند برنامههای درسی و اسناد مربوط به آموزش زیستشناسی پاسخی برای این پرسش پیدا کرد.
از دشواریهای آموزش زیستشناسی در دبیرستان، گستردگی موضوعات کتابهای درسی و نیز تخصصی بودن تحصیلات غالب دبیران از سوی دیگر است.
من در اوایل خدمتم در خرمشهر، یعنی در سال 1379 با مجله رشد آموزش زیستشناسی آشنا شدم. در آن زمان به اینترنت دسترس نداشتم و مجبور بودم برای پاسخ دادن به سؤالاتی که در حین تدریس برای خود یا همکارانم پیش میآمد، به کتب دانشگاهی مراجعه کنم.
بهتر است حداقل یک صفحه از مجله را به پرسشهای علمی خوانندگان اختصاص داد و پاسخ آنان با درج منابع و نیز عکس و اطلاعات مربوط به استادان پاسخگو درج کرد.
مجله رشد آموزش زیست شناسی نامی است آشنا. از زمانیکه دانشجوی کارشناسی ارشد بودم آن را میخوانم. آن زمان تعداد مقالات فارسی بسیار اندک بود و تنها منبع بیشتر دانشگاهیان مجله رشد آموزش زیستشناسی بود با مقالاتی از استادان دانشگاه.
فصلنامه رشد آموزش زیستشناسی تنها نشریه فعال درزمینه زیستشناسی در طول سی سال گذشته بوده که با حضور مستمر خود نقش مهمی در مستندسازی و انتقال تجربهها و یافتههای علمی متخصصان زیستشناسی و نیز آموزش علوم تجربی داشته است.
پرسشِ نخست این است: در دنیای امروز، معلم زیستشناسی باید چه ویژگیها یا توانمندیهایی داشته باشد؟ میتوان با مراجعه به منابعی مانند برنامههای درسی و اسناد مربوط به آموزش زیستشناسی پاسخی برای این پرسش پیدا کرد.
از دشواریهای آموزش زیستشناسی در دبیرستان، گستردگی موضوعات کتابهای درسی و نیز تخصصی بودن تحصیلات غالب دبیران از سوی دیگر است.